Pompa d'emulsificazione à cisalla alta

Breve descrizzione:


  • Prezzo FOB: US $ 0.5 - 9.999 / Pezzu
  • Quantità di Ordine Minima: 1 Pezzi
  • Capacità di l'offerta: 50 ~ 100 Pezzi per Mese
  • Dettaglio di u Produttu

    Tags produttu

    Pompa di Emulsificazione

    Semu specializati in a fabricazione di alimenti è attrezzature mediche, è vi cunnoscimu megliu!

    Stu pruduttu hè largamente adupratu in alimenti, bevande, farmaceutica, bioingegneria,

    trattamentu di l'acqua, industria chimica cutanea, petrolifera è chimica.

    Marca Qiangzhong 1 Materiale Acciaiu inox 304 / 316L
    Trattamentu Matt 1 Cumpunenti L'OEM hè accettabile

     

    N ° di mudellu

    Potenza di u Motore (kw)

    Velocità di u Motore (r / min)

    Range di Flussu (m3/ h)

    Inlet

    Outlet

    SRH-1-80

    1.5

    0-1.5

    DN40

    DN32

    SRH-1-100

    2.2

    0-3

    DN40

    DN32

    SRH-1-130

    4

    0-4

    DN40

    DN32

    SRH-1-140

    5.5

    2900

    0-5

    DN50

    DN40

    SRH-1-165

    7.5

    0-8

    DN50

    DN40

    SRH-1-180

    11

    0-12

    DN65

    DN50

     

    "L'infurmazioni sopra sò solu per riferimentu è ponu esse persunalizate secondu e esigenze di u cliente. * Questu equipagiu pò esse persunalizatu secondu a natura di e materie prime per soddisfà i bisogni di u prucessu, cume una viscosità più grande, omogeneizazione è altri requisiti.

    A pompa di emulsificazione (chjamata ancu miscelatore di dispersione in alta linea in linea) hè un equipagiu di mischiatura fine di alta efficienza chì integra u mischju, a dispersione, a frantumazione, a dissoluzione, fine, depolimerizzante, omogeneizazione è emulsificazione, chì i so cumpunenti di travagliu sò principalmente stator è rotatori. U rotore gira rapidamente per pruduce forza centrifugale è forza idraulica è u statore ferma fermu. Attraversu a cumbinazione precisa di u rotore è di u statoru, una forte forza di tondera hè generata durante a rotazione à grande velocità, è u materiale hè sottumessu à un forte tondamentu, estrusione centrifugale, rottura d'impattu, frizione liquida è turbulenza uniforme. Cusì, vari media cum'è fase solida immiscibile, fase liquida è fase gassosa sò uniformemente è finamente dispersi è emulsificati in un mumentu. Dopu un ciclu di reciprocità, un pruduttu stabile è di alta qualità hè finalmente ottenutu.

     

    High shear emulsification pump 01

    Tipu di Stator / Rotor

    • Distribuzione stretta di dimensione di particella, alta uniformità
    • Cù funzione di trasmissione à poca distanza, bassa elevazione
    • Eliminazione di e differenze di qualità trà batches
    • Risparmiu di tempu, alta efficienza, risparmiu d'energia
    • Bassu rumore è operazione stabile
    • Facile à aduprà, faciule da mantene
    • pò uttene un cuntrollu automaticu
    • Ùn ci hè nunda di via morta, u materiale passa à 100% è hè spargugliatu è tondatu

    High shear emulsification pump 02

    6

     

    A pompa di emulsificazione / miscelatore in linea di dispersione à alta tondura pò distribuisce in modu efficiente, rapidu, è uniforme una o più fasi in un'altra fase cuntinua, mentre in u casu abituale e fasi sò insolubili. Per alta velocità di taglio lineare generata da rotazione à grande velocità di rotore è alta energia cinetica purtata da l'effettu meccanicu di alta frequenza, u materiale in a stretta lacuna di rotore è stator hè forzatu da una forte cisalla meccanica è idraulica, estrusione centrifuga, stratu di liquidu attritu, strappu d'impattu è turbulenza è altri effetti cumpleti. Ciò rende incompatibile a fase solida, a fase liquida è a fase gasosa istantaneamente omogeneizata, dispersa è emulsificata sottu azzione cumbinata di tecnulugia matura currispundente è quantità adatta di additivi. Infine i prudutti stabili è di alta qualità sò dispunibili dopu cicli ripetuti di alta frequenza.

    Trè gruppi di stator è rotor sò stallati in a camera di travagliu di a pompa di emulsificazione. L'arburu di trasmissione in a camera di travagliu hè in cantilever. L'accoppiamentu elasticu cullega u mutore è u fustu in l'alloghju di u cuscinettu per migliurà a qualità operativa di l'arburu di trasmissione. E forme di sigillatura sò facoltative basate annantu à e diverse cundizioni di travagliu. Hè adattu per i lotti di media è grande quantità di pruduzzione cuntinua in linea o di produzzione di trasfurmazioni di riciclaggio.

    5

    VITRINA DI U PRODOTtu

    2 3 4

    CUMBINAZIONE È COLLOCAZIONE

    1

    PRECAUZIONI

    • A pompa di emulsificazione adotta una cumbinazione di rotore è stator ad alta velocità appositamente cuncipita. Sottu à u muvimentu di u mutore, u rotore porta una forte energia cinetica cù una velocità di linea estremamente alta è un effettu meccanicu à alta frequenza, chì face cisellà u materiale, spremitu centrifugalmente, strattu di liquidu strofinatu, impactatu è strappatu in u spaziu precisu di u statore è u stator. L'effetti cumbinati di a turbulenza, ecc., Per uttene l'effettu di dispersione, macinazione, emulsificazione.
    • Sicondu e diverse esigenze di prucessu, a cumminazione di rotore multi-tappa è stator è struttura composita pò esse configurata. A macchina hè caratterizata da una grande quantità di trasfurmazioni, produzzione cuntinua in linea, distribuzione stretta di dimensione di particella, alta uniformità, efficienza energetica, bassu rumore, operazione stabile, è senza strette strette, è i materiali sò efficacemente dispersi è tondati.
    • U sigillu meccanicu hè una parte chì porta a vita di serviziu hè in relazione cù e cundizioni di funziunamentu è a manutenzione. U sigillu meccanicu nantu à a macchina hè di fidà si à u materiale per rinfriscà, dunque hè strettamente pruibitu di corre in casu di camera di tenuta meccanica senza materiale, per ùn dannà a tenuta meccanica. Quandu u mezu hè un materiale solidificante, u materiale in a camera di travagliu deve esse pulitu cun un solvente dopu ogni usu.
    • Verificate se e guarnizioni d'entrata è di uscita di a pompa sò in bonu statu, è se detriti, detriti metallichi, o altri materiali chì ponu dannà l'attrezzatura sò mischiati in l'attrezzatura. Verificate se tutta a macchina, in particulare u mutore, hè danneggiata quandu hè trasportata o spedita. Quandu si cunnette l'interruttore di alimentazione, assicuratevi chì un dispositivu elettricu di cuntattu di sicurezza sia dighjà installatu.
    • Prima di cunnessu l'entrata è l'uscita di l'attrezzatura cù u tubu di prucessu, u tubu di prucessu deve esse pulitu. Dopu avè assicuratu chì a pipa di prucessu sia priva di scorie di saldatura, schegge metalliche, schegge di vetru, sabbia di quarzu è altri materiali chì danneghjanu l'apparecchiatura, pò esse cunnessu à a macchina. A posizione d'installazione è u contenitore sò tenuti à esse mantenuti à un livellu verticale. A pusizione di stallazione deve esse verticale à u cuntinuu. S'ellu hè installatu oblicu, deve esse ben sigillatu è prutettu da umidità, polvere, umidità è splusioni.
    • Prima di inizià a macchina, cunnette l'acqua di raffreddamentu di u sigillu meccanicu. Quandu si chjude, spegne l'alimentazione è poi tagliate l'acqua di raffreddamentu. L'acqua di raffreddamentu pò esse acqua di rubinetto, è a pressione di l'acqua di raffreddamentu hè <0,2 MPa. A putenza deve esse accesa dopu chì u materiale sia entratu in a camara di travagliu, è a macchina ùn deve esse messa in opera in assenza di materiale per impedisce chì a guarnizione meccanica si brusgi a causa di alte temperature o chì influenzi a vita di serviziu.
    • Assicuratevi chì a direzzione di rotazione di u mutore sia coerente cù a direzzione di rotazione marcata nantu à u mandrinu prima di accende a macchina, è chì u mutore sia pruibitu di travaglià in a direzione opposta. Durante u funziunamentu di a macchina, u materiale liquidu deve esse alimentatu continuamente o in una certa quantità in u contenitore. A macchina deve esse priva di rinculu per evità alta temperatura o solidificazione cristallina di u materiale in a camera di travagliu è danni à l'attrezzatura.
    • A pompa hè aduprata per l'emulsificazione, l'omogeneizazione è a dispersione di i prudutti in a produzzione industriale. A macchina hè cumposta da trè o più strati di rotori duali. Dopu chì u materiale sia aspiratu in u rotore, hè sottumessu à parechje centinaia di migliaia di azzioni di tosatura, è hè tondatu, dispersu è emulsificatu in strati per chì u liquidu multifase sia altamente dispersu è e particelle fissi sò raffinate rapidamente.

  • Precedente:
  • Next: