Cume trasfurmà a vernice cun emulsificante à alta cisatura [Macchine qiangzhong]

Macchinari Qiangzhong] L'emulsificatore à cisalla alta adopra una cumbinazione apposta cuncipita di rotore è stator. Sottu à a trasmissione à grande velocità di u mutore, u materiale da trasfurmà hè aspiratu in u rotore è sottumessu à centinaie di millaie d'azzione di tondera in pocu tempu. Durante u prucessu di tonditura, u materiale hè spaccatu, pulverizatu è spargugliatu sottu à l'attritu centrifugale è l'impattu à grande velocità in u spaziu precisu trà u rotore è u statore. In listessu tempu, per via di a forte energia cinetica di a macchina ad alta frequenza, i materiali di diverse proprietà formanu una forte cisalla idraulica. U stratu di liquidu sfrega è strappa è collide, in modu chì u materiale sia spargugliatu, emulsificatu, omogeneizatu è scioltu. Dopu chì u materiale cade da l'assemblea rotante di u stator à alta velocità, l'emulsificatore hè dotatu di un dispositivu di redirezione per migliorà ulteriormente l'effettu di emulsificazione di dispersione.

U prucessu di produzzione di vernice si riferisce à u prucessu di trasferimentu o di cunversione di materie prime è prudutti semifiniti in vernici finite, chì sò generalmente processi di operazione di unità chimiche cume u mischju, u trasportu, a dispersione è u filtrazione. Di solitu, secondu u tippu di pruduttu è e so caratteristiche di trasfurmazione, selezziunate prima l'attrezzatura adatta per a macinazione è a dispersione, è poi determinate u modu di prucessu di basa.

A produzzione di u revestimentu hè principalmente u prucessu di dispersione di u pigmentu. Per aghjunghje u pigmentu à u materiale di basa per fà a vernice di culore, hè necessariu disperse e particelle aggregate di u pigmentu, in modu chì e particelle di pigmentu sianu separate da l'altru per esse distribuite uniformemente in u rivestimentu per furmà una sospensione colloidale . corpu. A dispersione di pigmenti in un mezu liquidu affetta micca solu u culore è l'estetica di u rivestimentu, ma influenza ancu e proprietà fisiche di u rivestimentu cume l'aderenza, a durabilità è a stabilità di conservazione. Tuttavia, à causa di a grande attrazione moleculare, l'aggregati di pigmenti sò relativamente forti è difficiuli di disperse. A dispersione di u pigmentu hè di solitu effettuata aduprendu un emulsificante à alta cisalla. In l'emulsificante à alta cisalla, l'aggregatu di u pigmentu hè sottumessu à una forza di tondera, una forza di macinazione, ecc., In modo chì e particelle di pigmentu sò sparse uniformemente in u mezu liquidu.

2019011140389505


Tempu di posta: Apr-01-2019